Dopravníky / Pásové

   Pásové dopravníky jsou určeny pro dopravu sypkého, hrubozrnného a kusového materiálu ve vodorovném a šikmém směru. Jsou nejrozšířenější skupinou mechanických dopravníků pro hromadnou a plynulou dopravu. Vhodný druh dopravníku se volí především podle vlastností dopravovaného materiálu, směru a délky dopravy, dopravní výšky a požadované výkonnsoti. Široké užití pásových dopravníku mimo zemědělství (doprava obilí, brambor, krmiv, průmyslových hnojiv) je ve hromadné výrobě, skladech, těžbě nerostných surovin a na překladištích. To znamená, že pásové dopravníky nalezneme téměř ve všech odvětvích průmyslu.
   Zásadně se dopravníky dělí na pevné, přenosné a pojízdné. Kratší dopravníky jsou dodávány jako samonosné v celku, delší se sestavují přímo na místě z jednotlivých středních sekcí (modulů délky 1, 2 a 5 m) a rámů obou stanic.
   Dopravovaný materiál nebo předměty leží na pohyblivém, nekonečném gumovém nebo plastovém pásu pohybujícím se mezi poháněcím a vratným bubnem. Dle vlastní konstrukce se dopravníky dělí na skříňové (ohýbané plechy) a příhradové (ocelové trubky a jäkly). V příčném řezu je dopravní profil rovný nebo korýtkový do V nebo U tvaru. Pracovní pás se v horní větvi pohybuje po kluzné či válečkové sekci, případně kombinaci obou zmíněných. Pohon dopravníku je většinou od elektromotoru, který je buď uložen ve vlastním poháňecím bubnu nebo vně.
   Převodovka je nasunuta na výstupním hřídeli bubnu mimo rám konstrukce. Méně častěji se dnes používá převodu klínovými řemeny, válečkovým řetězem nebo ozubenými koly. Pro strmější dopravu 18-55° může být pás opatřen unášeči (navulkanizovaná nebo nalepená žebra) různých typů, tvarů a velikostí.
   Dopravníky je možno dle potřeby seřadit do linky. Pro lehčí manipulaci se dopravníky dodávají s podpěrnými koly nebo manipulačními podvozky různého provedení. Ty často umožňují plynulé měnění dopravní výšky jak ručním tak i elektrickým navijákem, hydraulickým nebo šroubovým zvedákem, případně jiným principem.

Jako doplňky se dodávají:
     - pevné podpěry typu T a H
     - různé typy shrnovacích (shazovacích vozíků šípovitého nebo pravítkového provedení
     - boční těsnění pro bezeztrátový provoz
     - boční a horní kryty, odkapávací dolní vany

   Ve výrobním sortimentu je v současné době jedenáct základních typů. Z těchto typů je odvozeno dalších 18 variant. Vlastních doplňků je více než čtrnáct. Již v přípravné etapě je každému provedení věnována velká péče a lze bez nadsázky konstatovat, že každý dopravník je po dohodě s odběratelem nebo provozovatelem tzv. ušit na míru. Samozřejmě s maximálním použitím dědičných prvků (válců, válečků s držáky, stěračů, napínacích šroubů, ložisek, atd.



Hlavní technické parametry :
Maximální dopravní výkon(t/hod)250
Maximální dopravní vzdálenost(m)50
Maximální délka dopravníku s podvozkem(m)25
Instalovaný výkonkW0,25-15
Šířka pádu(mm)250, 300, 400, 450, 500, 650, 800
Průměry bubnů(mm)130, 168, 220, 270 a 320
Rychlost pásu(m/s)0,07-1,6
Objem násypky(l)0-200
Provozní napětí(V)3x230/400 (50Hz)
Provozní teploty(°C)-15 - +45
Maximální hlučnost(dB)75


Kontaktní osoba : Dvořák Pavel Ing. (736 613 410, 466 765 117)


  Přihlášení
 


  Košík

Počet: 0
Cena 0,00
Cena s DPH 0
Ukázat košík
Vyprázdnit košík

Jak nakupovat | Doprava | Obchodní podmínky | Vytvořeno: www.bezvaweb.com